När man inte har en aning


Varför jag blev lyckligare.


Skulle precis lägga mig i sängen bredvid Emanuel.
Så ber han mig hämta något på bänken vid kylskåpet.


Hittade en ask, som inte brukar ligga där.
Hade galet svårt för att läsa. Tillslut tydde jag att det stod "PUSS PILLER" på den. 
Fattade ingenting.

Gick tillbaka till sängen med asken.
"Men det är en till sak."
"Var?"
"Precis bredvid."

En liten kvadratisk sak, där det stod "YOU ARE THE BEST" på.
Då klickade det till i min ärthjärna. Min pojkvän försökte vara romantisk.

Ingen har riktigt fått mig att smälta.
Inatt smälte jag ett dussintal gånger. Kärleken min.


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Ni är väl för söta!

2011-11-21 @ 00:33:38
Postat av: ulrika

Emanuel i alla fall, hi.

2011-11-21 @ 09:27:15
URL: http://uli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0