Behöver




Tove har gett mig långt hår, dock har en av clipssakerna gått sönder. What to do?
På onsdag ska jag även klippa och färga mitt hår. Några idéer?

Jag och Emanuel är hemma från våra jobb. Sjuka på ett eller annat vis.
Så gick upp lite tidigare och snodde hans dator för att få pilla lite på mina bilder som jag inte ens minns när jag gjorde sist.

På måndag är det studentkryssning. Ska bli så hilma roligt att träffa alla gamla vänner!
Kvällens tema är dock ett problem, jag behöver en baddräkt, eller en flytväst eller liknande. Någon som kan hjälpa mig?!?

Kommentarer
Postat av: Angelica

super fint hår!!

2012-04-05 @ 16:34:35
URL: http://wildheart.blogg.se/
Postat av: nikitaam

Underbar blogg :)



Har hittat en svensk webbshop som säljer hur fräna vintage shorts som helst mellan 300 - 600 kr. Kika in hos mig för att komma dit :)

2012-04-07 @ 17:30:02
URL: http://nikitaam.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0