Sommaren är skön

Idag har det äntligen varit riktig sommar. Jag hoppas hoppas hoppas till tusen att det håller i sig!!
Jag har i alla fall njutit till fullo. Drog iväg och la mig pladask på stranden och har legat där hela dagen.
Tips för er som vill bli bruna är Piz Buin's olika solartiklar. De håller länge, fungerar och har rimliga priser!
 
Har alltså för första gången i år känt sanden mellan tårna och kollat på alla turister. Doppade till och med fötterna i sjön.
Medan jag låg där saknade jag dock svärfamiljens pool och deras solstol. Det hade varit ultimat.
Annars så jävla nice, relax till max.
 
Imorgon börjar den första Orsayran. Ska träffa brudarna tror jag, sen vet jag inte om jag är så sugen på själva yran, folkskygg som man är...
Får se vart jag bär av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0