Upp och hoppa

Åh tänk om man var såhär brun som jag blev när jag mörkade ner bilderna!!!
 
Imorgon ska jag äntligen få jobba och göra någon nytta på plantskolan. Det ska bli så himla skönt!!
Dock kommer jag inte tycka det när klockan ringer klockan 6 hela veckan.. men det blir bra när jag väl är där.
Jag kommer ha sån träningsvärk efter första dagen. Förra året trodde jag knappt jag skulle kunna jobba något mer för jag hade sån sjuk träningsvärk hahah.
Men det är bra träning, får bra balans som fan!!
 
Imorgon kommer min Emanuel hem till Sverige igen och på fredag kommer han förhoppningsvis hit. Åh vad jag längtar!! <3

Kommentarer
Postat av: Sari

Så fint!

2012-11-04 @ 09:25:24
URL: http://rodeogirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0