Vem behöver pengar




Har ingen ork till att fota, vet inte vad jag skulle kunna fota heller, plus att det alltid är mörkt.
Men gick ut i mörkret ändå och var lite självisk bland hästar och grenar istället.

Fotar nog mest för att jag älskar att redigera, det är som terapi.
Känslan när man blir sådär glad över hur fint det blev.
Att redigera de här bilderna lättade lite på mitt penga-problem i alla fall.

Har gått runt hela dagen och irriterat mig över just pengar.
Kunde knappt sova inatt heller för jag var så lack.

Har tvåhundra kronor på kortet och skulle egentligen ha åkt till Stockholm nu på lördag.
Men med tvåhundra kronor kommer jag inte långt.
Allt kommer gå till tåget, sen får jag stå och titta på medan de andra fikar, shoppar och har sig.

Och så alla julklappar sen då.
Därför jag inte kan slösa de där tvåhundra kronorna på tåget heller, för måste ha dem till julklappar.
Fan nu blev det ännu jobbigare, kom på att jag inte vet om jag kommer ha råd att köpa julklapp till Emanuel.
Men får fråga mamma om pengar till det, hi.

Jag suger, men det löser sig.

Kommentarer
Postat av: Helena

Tänkte bara säga att jag brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så Hej Hej :)

2011-11-24 @ 08:04:35
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Millah - nybliven mamma till Amilia ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-11-24 @ 12:28:19
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0