Lämnad kvar

Jag och min älskade väska idag. (Jag vet syster, det är egentligen din, haha)
Den är gammal, snuskig och så himla bra.
 
Kom tillbaka till Orsa igår. Redan gråtit en gång. Något sjukligt deprimerande med detta ställe verkar det som.
Emanuel har lämnat mig kvar här, medan han är ute och är grabbig och lever livet utan mig i över en månad. Tågluff nivet.
 
Igår tänkte jag skriva ut vem jag egentligen är. Som vanligt när jag tappar fattningen.
Tyvärr blev det inte så, så ni får leva med den Ullis ni tror att jag är. Faktiskt, är jag nog ganska nöjd så!
 
Jag kollar på Pineappel Express på trean. Aldrig sett den, pinsamt.. skön so far.
Käka lite glass kanske? Japp, så får det bli.

Kommentarer
Postat av: JOANNA

grymt!!!

2012-07-03 @ 11:02:51
URL: http://duochjag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0