Pälsängrar

Okej alla ni som slänger kläder på golvet och dylikt och vet av er att ni tappar mycket hår osv... Look below!!
Sååååååååååå jääääääävla vidriga så jag dör. Larverna är supermegasnabba och ringlar sig fram som en orm typ överallt och när de blir till skalbaggar så flyger dom såklart också.

Jag skulle plocka undan lite och stänga en låda som jag har på golvet med mjukiskläder i och så ser jag bakom på listen och väggen flera stycken sånadär ringlande larver. Fuck vad jag hatar dem. Hittade en död i mitt rum när jag bodde i Uppsala förut, jag menar, den var liksom död och det var bara en, och det var liksom nog. Fy jag skulle kunna snacka hur länge som helst, blir psykisktrubbad av sånt här. Borde seriöst gå i terapi och få bort den här galenheten för insikter osv..

Sen jag hade skabb, plus att jag kommit i kontakt med fästingar pågrund av att min pojkväns familj har tre hundar, så tror jag konstant att jag har något som kryper osv på min kropp. I början fattade jag inte att det bara var mitt huvud som spökade så jag gick och ryckte och drog i mig själv hela tiden men nu har jag lärt mig att vänta och se när det känns som att det kryper något på mig, för oftast när det kryper på riktigt så känner man hur det går framåt, medan mina inbillningar när jag känner efter oftast står stilla på samma ställe. Det är inte roligt men jag har lärt mig att leva med det.

Det känns verkligen extra roligt att krypa ned i sängen nu bland alla mina krypinbillningar samtidigt som det faktiskt kan vara riktiga insikter som kryper... Jävla skit alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0