Nu

Det var längesen. Eller egentligen inte kanske.
Jag ser en aning annorlunda ut än sist jag visade mitt tryne on-the-line i alla fall.
Gått och blivit naturlig i hårfärgen osv. Klippt lugg också, i söndags ba.
Verkligen det sista jag trodde att jag skulle göra. Blev less på my look liksom.
Känns dock lite för mycket som en halv pottfrilla, men ändå, it's a change!
Har dessutom gått och lagt av med både instagram och facebook. Say what? Fan nästan ännu mer "sista jag trodde att jag skulle göra". Mennn, varit utan i en månad eller något. Antar att jag måste få visa mig någonstans, så förmodligen därför jag sitter här nu och fick för mig att jag skulle blogga.
Min fjärrutlösare har slut på barre. Ville ta lite mer distanskort, leka lite osv, men fick nöja mig med den distans mina armar har ifrån min kropp.
That's the way it is.
Piss out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0